1-ին դասարան

Դասի անվանումը՝ Ways of greeting
Մասնակիցներ՝
 Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ:

Դասի նպատակը՝

Ներմուծել առօրյա շփումներում ծանոթության, ողջույնի և հրաժեշտի տարրական արտահայտություններ։

  • Ծանոթացնել աշակերտներին ուսուցչի՝ օտար լեզվով հնչող պարզ խոսքին ու հրահանգներին։
  • Զարգացնել ծանոթության, ողջույնի և հրաժեշտի տարրական արտահայտությունները համատեքստում կիրառելու
    հմտություն։
  • Զարգացնել արդյունավետ հաղորդակցման և ստեղծարար մտածողության հմտությունները :

Դասի ընթացքը

 Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի և բանաստեղծության միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են թեմատիկ բառապաշարը :Այնուհետև ստեղծում են «Hello!» խորհրդանշական պաստառը :

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
    բառապաշար,
  • Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
    կազմությունը,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից
արտաբերված ողջույնի և հրաժեշտի
արտահայտությունները,
● Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններով
ինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը
(մենախոսություն/երկխոսություն),

Արդյունք ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

1.Ways of greetings — Ողջույնի ձևեր 

Good morning-բարի լույս

Good afternoon-բարի օր

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Good evening-բարի երեկո

Good night- բարի գիշեր

Թեմատիկ տեսանյութեր

Բանաստեղծություն

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Good morning, Good morning, Good morning to you

Good morning, Good morning,smile, I love you!

Դասի անվանումը Hello it’s me-Բարև, ես եմ

Մասնակիցներ ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը ՝

Ներմուծել առօրյա շփումներում ծանոթության, ինքն իրեն անգլերեն լեզվով ներկայացնելու տարրական արտահայտությունները համատեքստում կիրառելու
հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո ՝ դերախաղերի, երկխոսությունների , երգի միջոցով սովորողները ընդլայնում են թեմատիկ բառապաշարը և ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների կիրառությամբ ներկայացնում են իրենք իրենց:

Դասի վերջնարդյունքը

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
    բառապաշար,
  • Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
    կազմությունը

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա

● Ծանոթանալ՝ ներկայացնելով իրեն,
● Ըստ հաղորդակցական անհրաժեշտության՝
կիրառել ողջույնի ու հրաժեշտի արտահայտություններ և քաղաքավարի
դիմելաձևեր,
● Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։

Արդյունքը՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

-Hello!My name is Hasmik, What is your name?

-Hello!My name is Arevik.How are you Hasmik?

-I am fine, thank you.How are you Arevik?

-I am fine too, thank you!Nice to meet you!

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Ուսումնական տեսանյութ

Դասի անվանումը՝ Numbers-թվեր

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ:

Դասի նպատակը՝

Սովորեցնել հաշվել (1-10-ը)
Պատասխանել իր տարիքի հետ կապված հարցադրումներին և ձևակերպել համապատասխան հարց:

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը ՝ 

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
    բառապաշար,
  • Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
    կազմությունը:

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա

Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից արտաբերված արտահայտությունները,

Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններով ինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը (մենախոսություն/երկխոսություն),
Ներկայացնել իր տարիքը

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։

Արդյունքը՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

-How old are you?

-I am 6, and how old are you?

Դասի անվանումը ՝ Colors-Գույներ

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել գույները

Ծանոթացնել աշակերտներին ուսուցչի՝ օտար լեզվով հնչող պարզ խոսքին ու հրահանգներին։

Զարգացնել համատեղ աշխատելու և ստեղծարար մտածողության ,Տհտ հմտությունները ,

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի , բանաստեղծության և բնագիտական փորձերի միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունք՝

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
    բառապաշար,
  • Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
    կազմությունը

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից արտաբերված բառերը և արտահայտությունները

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

● Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններովինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը (մենախոսություն/երկխոսություն),

●Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։

Արդյունք՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

What colour is it?

it is…..red, orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey

Թեմատիկ տեսանյութեր

Rainbow, rainbow I see you !
Rainbow ,rainbow how are you?
Give your colors ,I want to paint
A nice picture for my friend.
I need
Red and orange
Yellow, green and blue
indigo and violet, too.

Ներկիր ինքդ

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Rainbow

Դասի անվանումը՝ Fruit-մրգեր

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել մրգերը

●Ներմուծել մրգերի որոշ հատկանիշների անվանումներ,խոսել սիրած մրգերի մասին

●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն

●Շեշտադրել առողջ սննդին հետևելու կարևորությունը։

●Զարգացնել Տհտ հմտությունները

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , բանաստեղծության և տիկնիկային ներկայացման առցանց նկարչության միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● մրգերի տեսակները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ մրգերի տեսակների,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։

● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած միրգը

● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Կարևորել առողջ սնունդը ։

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

-It is an apple./ pear, apricot, orange, banana, pineapple,strawberry, lemon, melon/

-What colour is it?

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

-it is red/ orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey/

-Do you apples? Yes, I do, No I don’t

Ուսումնական տեսանյութեր

Բանաստեղծություն

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Fruits fruits healthy fruits,
We should eat healthy fruits,
They make us very strong,
And keep us healthy for a long,
Banana, apple, orange, cherry,
Pear, peach and strawberry,
All the fruits are my dear,
I wash them very clear.
All the fruits have sweet taste,
Mummy says they are the best.

Հանելուկներ

Ներկիր ինքդ

Fruit

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Strawberry

Apple

Դասի անվանումը՝ Vegetables-բանջարեղեն

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել բանջարեղենը

●Ներմուծել բանջարեղենի որոշ հատկանիշների անվանումներ,խոսել սիրած բանջարեղենի մասին

●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն

●Շեշտադրել առողջ սննդին հետևելու կարևորությունը։

●Զարգացնել Տհտ հմտությունները

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● բանջարեղենի տեսակները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ բանջարեղենի տեսակների,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։

● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած բանջարեղենը

● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Կարևորել առողջ սնունդը ։

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

-It is a potato, /tomato, carrot, cabbage,punpkin,onion, garlic, corn, mushroom, eggplant/.

-What colour is it?

-it is red/orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey/

Ուսումնական տեսանյութեր

Ներկիր ինքդ

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Vegetables

Tomato

Corn

Դասի անվանումը՝ Farm animals-ընտանի կենդանիներ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել ընտանի կենդանիներին

●Ներմուծել ընտանի կենդանիների որոշ հատկանիշների անվանումներ,

●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն

●Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

●Զարգացնել Տհտ հմտությունները

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության ,տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● ընտանի կենդանիների անվանումները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանի կենդանիների ,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։

● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած կենդանուն

● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։

● Դրսևորել խնամք և հոգատար վերաբերմունք
կենդանիների հանդեպ։

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

-it is a farm.

-What is it?

-It is a cow./horse,sheep,pig, cat, dog, goat,…/

-What color is it?

-It is black and white.

-is it big or small?

-It is not big, it is small.

Ուսումնական տեսանյութեր

Ներկիր ինքդ

Advertisements

about:blank

REPORT THIS AD

Dog

Horse

Pig

Դասի անվանումը՝ Wild animals -վայրի կենդանիներ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել վայրի կենդանիներին

●Ներմուծել վայրի կենդանիների որոշ հատկանիշների անվանումներ,

●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն

●Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։

●Զարգացնել Տհտ հմտությունները

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության ,տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● վայրի կենդանիների անվանումները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ վայրի կենդանիների ,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։

● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած կենդանուն

● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։

● Դրսևորել խնամք և հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

-it is a forest/ jungle, zoo/

-What is it?

-It is a lion/tiger, elephant…./

-What color is it?

-It is Yellow and orange.

-is it big or small?

-It is not big, it is small.

Ուսումնական տեսանյութեր

Ներկիր ինքդ

Lion

Monkey

Դասի անվանումը՝ Body parts-Մարմնի մասեր

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

Ներմուծել օտար լեզվի՝

  • մարմնի մասերն անվանող բառապաշար,
  • նկարագրական բառապաշար,
  • պարզ նախադասություն կազմելու համար անհրաժեշտ կառույցներ
    Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով արտաքինը նկարագրելու հմտություններ:
    Ընդգծել հիգիենայի պարզագույն կանոնների կարևորությունը:

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,երգերի , առցանց նկարչության , միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • մարդու մարմնի մասերը,
  • գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,
  • հիգիենայի պարզագույն կանոնները։

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ արտաքինը նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր/իր ընկերոջ/իր ընտանիքի անդամներին,

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

  • eye, nose, mouth, ear, cheek, chin, , lips.
  • Shoulders ,arm, hand ,fingers, leg,foot.

I have brown eyes and brown hair.

she /he has blue eyes and yellow hair.

Ուսումնական տեսանյութեր

Առցանց փազլ

My body

Դասի անվանումը՝ Clothes-հագուստներ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

Ներմուծել օտար լեզվի՝

  • Հագուստները անվանող բառապաշար,
  • նկարագրական բառապաշար,
  • պարզ նախադասություն կազմելու համար անհրաժեշտ կառույցներ
    Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով արտաքինը և հագուստները նկարագրելու հմտություններ:

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • հագուստների անվանումները ,
  • գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ արտաքինը և հագուստը նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր/իր ընկերոջ/իր ընտանիքի անդամներին,

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

-it is a skirt .

-What color is your skirt?

-it is yellow.

-What is he wearing?

-He is wearing blue jeans, and a white blouse.

Ուսումնական տեսանյութեր

Դասի անվանումը Stationery – գրենական պիտույքներ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

Ներմուծել օտար լեզվի՝

  • Գրենական պիտույքները անվանող նկարագրական բառապաշար,
    Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով դասարանում առկա պարագաներն անվանող բառապաշարը նկարագրելու հմտություններ:
  • Ձևավորել դասարանի և դպրոցական պարագաների նկատմամբ խնամքով վերաբերմունք:

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • գրենական պիտույքների անվանումները ,
  • գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ գրենական պիտույքները նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր իր պայուսակի պարունակությունը

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • Դասի ընթացքում հնչող հրահանգների նշանակությունը,
  • Դասարանում իրեն շրջապատող իրերի և առարկաների
    անվանումները:
  • Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
  • ● Արձագանքել ուսուցչի շատ դանդաղ, պարզ խոսքին/հրահանգներին:
  • ● Նկարագրելիր պայուսակի պարունակությունը

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

-What is it?

-This is a book, this is a copy-book, …..

-What color is it?

-The book is red, blue…..

Open the book, close the capy- book, give me the pencil, take the pen.

I have got a pen, I have got a pencil.

Do you have a pen? Do you have a pencil?

Ուսումնական տեսանյութեր

Դասի անվանումը My family —  Իմ ընտանիքը

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը՝

  • Ներմուծել ընտանիքը, ազգականներին ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
  • Խթանել հարգանքը և հոգատար վերաբերմունքը ընտանիքի անդամների հանդեպ, կարևորել ընտանեկան ավանդույթները։

Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների , բանաստեղծության, երգերի , տիկնիկային ներկայացումների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● ընտանիքիը, ազգականներին ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարիը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանիքի, ազգականների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով և նախադասություններով կազմել շատ կարճ տեքստ ընտանիքի մասին
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել ընտանիքի անդամների վերաբերյալ,

Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ՝

This is my family,

Who is She/he? She is my mother, He is my father….

I have a sister, I have a brother…..

Ուսումնական տեսանյութեր

Դասի անվանումը ՝ Feelings-Զգացողություններ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը

  • Ներմուծել զգացողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
  • Խթանել զգայական ինտելեկտի զարգացումը։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● զգացողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանիքի, զգացողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր զգացողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի զգացողությունների վերաբերյալ,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

How are you?

I am happy, sad, nervous, angry surprised, excited, hungry, thirsty, tired, sleepy.

Ուսումնական տեսանյութ՝

Դասի անվանումը I can-Ես կարողանում եմ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը

  • Ներմուծել կարողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● կարողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ կարողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր կարողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի կարողությունների վերաբերյալ,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

՝ I can run, I can walk, I can sing, I can dance….

I cant fly, I cant sweem. Can you count?Can you jump?

Ուսումնական տեսանյութեր

Դասի անվանումը Food-սնունդ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը

  • Ներմուծել սնունդը ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● սնունդը ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ սննդի մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր սիրած սննդի տեսակները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի նախասիրությունների վերաբերյալ,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

I like to eat….

I dont like to eat…..

Do you like to eat?

Ուսումնական տեսանյութեր՝

Դասի անվանումը What time is it?

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը

  • Ներմուծելուղիղ ժամը ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● Ուղիղժամը ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ուղիղ ժամի մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի ուղիղ ժամը
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել ուղիղ ժամի վերաբերյալ,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

What’s the time? It is one o’clock….

It is half past one.

Ուսումնական տեսանյութ

Դասի անվանումը My day-Իմ օրը

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ

Դասի նպատակը

  • Ներմուծելուղիղ օրվա գործողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● օրվա գործողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ օրվա գործողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի օրվա գործողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել օրվա գործողությունների վերաբերյալ,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

-When do you get up?

-I get up at 8 o’clock.

-When do you have breakfast?

I have breakfast at 8:30

Ուսումնական տեսանյութ

Օրացույցային նախագծեր

Դասի անվանումը ՝ My school-Իմ դպրոցը

Դասի նպատակը

  • ներմուծել դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու
    հմտություն։
  • Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք դպրոցի հանդեպ։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը (դպրոց, դասացուցակ,
    դպրոցական առօրյa),
  • դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան
    ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
● Դրսևորել հոգատար վերաբերմունք դպրոցի և դպրոցի գույքի նկատմամբ։

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

This is my school.This is my teacher. These are my schoolmates.

Ուսումնական տեսանյութ

Դասի անվանումը ՝ Autumn-աշուն

Դասի նպատակը

  • ներմուծել աշնան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել աշնան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը
  • աշնան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ աշնան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր աշնան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

_Hello!

_ Hello!Which season is now?

-It is Autumn

-What are the months of the Autumn?

-March, April , May.

-What is the weather like today?

-It is sunny, it is rainy .

-Do you like tհe Autumn

Yes ,I do, No I dont

Դասի անվանումը Hello winter-բարև Ձմեռ

Դասի նպատակը

  • ներմուծել ձմռան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել ձմռան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը
  • ձմռան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ դպրոցի, ձմռան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ձմռան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

_Hello!

_ Hello!Which season is now?

-It is winter

-What are the months of the winter?

-December, January , February.

-What is the weather like today?

-It is cold and snowy.

-Do you like tհe winter?

_ Yes I do / No I dont.

Դասի անվանումը ՝«Ձոն»

Դասի նպատակը

  • ներմուծել մայրիկին ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել մայրիկին շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը
  • մայրիկին ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ թեմատիկ պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ,պատմել և արձագանքել նթեմատիկ
հարցերի,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

Դասի անվանումը ՝ Spring -գարուն

Դասի նպատակը

  • ներմուծել գարնան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել գարնան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը
  • գարնան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ գարնան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր գարնան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

_Hello!

_ Hello!Which season is now?

-It is spring

-What are the months of the spring?

-March, April,May.

-What is the weather like today?

-It is sunny and rainy.

-Do you like tհe spring?

_ Yes I do / No I dont.

Ուսումնական տեսանյութ

Poem

Hello spring!
Hello spring!
You are very nice.
Into sweetest green
Changes everything at once.
Hello sun, hello rain,
Please , make a rainbow for us
Bring us flowers, call the birds
And always stay with us.

Դասի անվանումը Summer-ամառ

Դասի նպատակը

  • ներմուծել ամռան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
  • Զարգացնել ամռան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։

Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:

Դասի վերջնարդյունքը

Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝

  • թեմատիկ բառապաշարը
  • ամռան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ

Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ամռան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ամռան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,

Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:

Ուսումնական նյութ

_Hello!

_ Hello!Which season is now?

-It is summer

-What are the months of the summer?

-June, July, August.

-What is the weather like today?

-It is sunny and hot.

-Do you like tհe summer?

_ Yes I do / No I dont.

Ուսումնական տեսանյութեր

Leave a comment