Դասի անվանումը՝ Ways of greeting
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ:
Դասի նպատակը՝
Ներմուծել առօրյա շփումներում ծանոթության, ողջույնի և հրաժեշտի տարրական արտահայտություններ։
- Ծանոթացնել աշակերտներին ուսուցչի՝ օտար լեզվով հնչող պարզ խոսքին ու հրահանգներին։
- Զարգացնել ծանոթության, ողջույնի և հրաժեշտի տարրական արտահայտությունները համատեքստում կիրառելու
հմտություն։ - Զարգացնել արդյունավետ հաղորդակցման և ստեղծարար մտածողության հմտությունները :
Դասի ընթացքը
Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի և բանաստեղծության միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են թեմատիկ բառապաշարը :Այնուհետև ստեղծում են «Hello!» խորհրդանշական պաստառը :
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
բառապաշար, - Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
կազմությունը,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից
արտաբերված ողջույնի և հրաժեշտի
արտահայտությունները,
● Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններով
ինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը
(մենախոսություն/երկխոսություն),
Արդյունք ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
1.Ways of greetings — Ողջույնի ձևեր
Good morning-բարի լույս
Good afternoon-բարի օր
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Good evening-բարի երեկո
Good night- բարի գիշեր
Թեմատիկ տեսանյութեր
Բանաստեղծություն
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Good morning, Good morning, Good morning to you
Good morning, Good morning,smile, I love you!
Դասի անվանումը Hello it’s me-Բարև, ես եմ
Մասնակիցներ ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը ՝
Ներմուծել առօրյա շփումներում ծանոթության, ինքն իրեն անգլերեն լեզվով ներկայացնելու տարրական արտահայտությունները համատեքստում կիրառելու
հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո ՝ դերախաղերի, երկխոսությունների , երգի միջոցով սովորողները ընդլայնում են թեմատիկ բառապաշարը և ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների կիրառությամբ ներկայացնում են իրենք իրենց:
Դասի վերջնարդյունքը
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
բառապաշար, - Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
կազմությունը
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Ծանոթանալ՝ ներկայացնելով իրեն,
● Ըստ հաղորդակցական անհրաժեշտության՝
կիրառել ողջույնի ու հրաժեշտի արտահայտություններ և քաղաքավարի
դիմելաձևեր,
● Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։
Արդյունքը՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
-Hello!My name is Hasmik, What is your name?
-Hello!My name is Arevik.How are you Hasmik?
-I am fine, thank you.How are you Arevik?
-I am fine too, thank you!Nice to meet you!
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Ուսումնական տեսանյութ
Դասի անվանումը՝ Numbers-թվեր
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ:
Դասի նպատակը՝
Սովորեցնել հաշվել (1-10-ը)
Պատասխանել իր տարիքի հետ կապված հարցադրումներին և ձևակերպել համապատասխան հարց:
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը ՝
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
բառապաշար, - Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
կազմությունը:
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից արտաբերված արտահայտությունները,
Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններով ինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը (մենախոսություն/երկխոսություն),
Ներկայացնել իր տարիքը
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։
Արդյունքը՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր ՝ հրապարակված ուսուցչի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
-How old are you?
-I am 6, and how old are you?
Դասի անվանումը ՝ Colors-Գույներ
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել գույները
Ծանոթացնել աշակերտներին ուսուցչի՝ օտար լեզվով հնչող պարզ խոսքին ու հրահանգներին։
Զարգացնել համատեղ աշխատելու և ստեղծարար մտածողության ,Տհտ հմտությունները ,
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների, երգերի , բանաստեղծության և բնագիտական փորձերի միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունք՝
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- Թեմատիկ շրջանակում հաճախակի օգտագործվող
բառապաշար, - Ըստ նմուշ-օրինակի շատ պարզ նախադասությունների
կազմությունը
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ուսուցչի և դասընկերների կողմից արտաբերված բառերը և արտահայտությունները
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
● Հասկանալ շատ պարզ արտահայտություններովինչ-որ մեկին ներկայացնող բանավոր խոսքը (մենախոսություն/երկխոսություն),
●Արձագանքել ուսուցչի պարզ հրահանգներին։
Արդյունք՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
What colour is it?
it is…..red, orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey
Թեմատիկ տեսանյութեր
Rainbow, rainbow I see you !
Rainbow ,rainbow how are you?
Give your colors ,I want to paint
A nice picture for my friend.
I need
Red and orange
Yellow, green and blue
indigo and violet, too.
Ներկիր ինքդ
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի անվանումը՝ Fruit-մրգեր
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել մրգերը
●Ներմուծել մրգերի որոշ հատկանիշների անվանումներ,խոսել սիրած մրգերի մասին
●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն
●Շեշտադրել առողջ սննդին հետևելու կարևորությունը։
●Զարգացնել Տհտ հմտությունները
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , բանաստեղծության և տիկնիկային ներկայացման առցանց նկարչության միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● մրգերի տեսակները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ մրգերի տեսակների,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։
● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած միրգը
● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Կարևորել առողջ սնունդը ։
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
-It is an apple./ pear, apricot, orange, banana, pineapple,strawberry, lemon, melon/
-What colour is it?
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
-it is red/ orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey/
-Do you apples? Yes, I do, No I don’t
Ուսումնական տեսանյութեր
Բանաստեղծություն
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Fruits fruits healthy fruits,
We should eat healthy fruits,
They make us very strong,
And keep us healthy for a long,
Banana, apple, orange, cherry,
Pear, peach and strawberry,
All the fruits are my dear,
I wash them very clear.
All the fruits have sweet taste,
Mummy says they are the best.
Հանելուկներ
Ներկիր ինքդ
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի անվանումը՝ Vegetables-բանջարեղեն
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել բանջարեղենը
●Ներմուծել բանջարեղենի որոշ հատկանիշների անվանումներ,խոսել սիրած բանջարեղենի մասին
●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն
●Շեշտադրել առողջ սննդին հետևելու կարևորությունը։
●Զարգացնել Տհտ հմտությունները
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● բանջարեղենի տեսակները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ բանջարեղենի տեսակների,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։
● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած բանջարեղենը
● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Կարևորել առողջ սնունդը ։
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
-It is a potato, /tomato, carrot, cabbage,punpkin,onion, garlic, corn, mushroom, eggplant/.
-What colour is it?
-it is red/orange yellow , green , blue purple, pink, white, black, grey/
Ուսումնական տեսանյութեր
Ներկիր ինքդ
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի անվանումը՝ Farm animals-ընտանի կենդանիներ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել ընտանի կենդանիներին
●Ներմուծել ընտանի կենդանիների որոշ հատկանիշների անվանումներ,
●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն
●Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
●Զարգացնել Տհտ հմտությունները
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության ,տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● ընտանի կենդանիների անվանումները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանի կենդանիների ,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։
● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած կենդանուն
● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Դրսևորել խնամք և հոգատար վերաբերմունք
կենդանիների հանդեպ։
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
-it is a farm.
-What is it?
-It is a cow./horse,sheep,pig, cat, dog, goat,…/
-What color is it?
-It is black and white.
-is it big or small?
-It is not big, it is small.
Ուսումնական տեսանյութեր
Ներկիր ինքդ
Advertisements
about:blank
REPORT THIS AD
Դասի անվանումը՝ Wild animals -վայրի կենդանիներ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
●Սովորեցնել տարբերակել և ճիշտ անվանել վայրի կենդանիներին
●Ներմուծել վայրի կենդանիների որոշ հատկանիշների անվանումներ,
●Զարգացնել պարզ արտահայտություններով, կարճ նախադասություններով թեմայի շրջանակներում բանավոր խոսք ներկայացնելու հմտություն
●Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։
●Զարգացնել Տհտ հմտությունները
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,հանելուկների , առցանց նկարչության ,տիկնիկային ներկայացման միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● վայրի կենդանիների անվանումները և նրանց հատկանիշները անվանող բառապաշարը,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ վայրի կենդանիների ,նրանց բնորոշ հատկանիշների մասին պարզ խոսքը։
● Շատ կարճ և պարզ արտահայտություններով նկարագրել իր սիրած կենդանուն
● Պատասխանել թեմային վերաբերվող հարցերին և փոխադարձ հարցեր ուղղել
զրուցակցին՝ գործածելով շատ պարզ բառեր ու նախադասություններ։
● Դրսևորել խնամք և հոգատար վերաբերմունք կենդանիների հանդեպ։
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
-it is a forest/ jungle, zoo/
-What is it?
-It is a lion/tiger, elephant…./
-What color is it?
-It is Yellow and orange.
-is it big or small?
-It is not big, it is small.
Ուսումնական տեսանյութեր
Ներկիր ինքդ
Դասի անվանումը՝ Body parts-Մարմնի մասեր
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
Ներմուծել օտար լեզվի՝
- մարմնի մասերն անվանող բառապաշար,
- նկարագրական բառապաշար,
- պարզ նախադասություն կազմելու համար անհրաժեշտ կառույցներ
Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով արտաքինը նկարագրելու հմտություններ:
Ընդգծել հիգիենայի պարզագույն կանոնների կարևորությունը:
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների,երգերի , առցանց նկարչության , միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- մարդու մարմնի մասերը,
- գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,
- հիգիենայի պարզագույն կանոնները։
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ արտաքինը նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր/իր ընկերոջ/իր ընտանիքի անդամներին,
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
- eye, nose, mouth, ear, cheek, chin, , lips.
- Shoulders ,arm, hand ,fingers, leg,foot.
I have brown eyes and brown hair.
she /he has blue eyes and yellow hair.
Ուսումնական տեսանյութեր
Առցանց փազլ
Դասի անվանումը՝ Clothes-հագուստներ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
Ներմուծել օտար լեզվի՝
- Հագուստները անվանող բառապաշար,
- նկարագրական բառապաշար,
- պարզ նախադասություն կազմելու համար անհրաժեշտ կառույցներ
Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով արտաքինը և հագուստները նկարագրելու հմտություններ:
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- հագուստների անվանումները ,
- գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ արտաքինը և հագուստը նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր/իր ընկերոջ/իր ընտանիքի անդամներին,
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
-it is a skirt .
-What color is your skirt?
-it is yellow.
-What is he wearing?
-He is wearing blue jeans, and a white blouse.
Ուսումնական տեսանյութեր
Դասի անվանումը Stationery – գրենական պիտույքներ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
Ներմուծել օտար լեզվի՝
- Գրենական պիտույքները անվանող նկարագրական բառապաշար,
Զարգացնել շատ պարզ լեզվական միջոցներով դասարանում առկա պարագաներն անվանող բառապաշարը նկարագրելու հմտություններ: - Ձևավորել դասարանի և դպրոցական պարագաների նկատմամբ խնամքով վերաբերմունք:
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- գրենական պիտույքների անվանումները ,
- գույներ և պարզ հատկանիշներ անվանող բառեր,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ գրենական պիտույքները նկարագրող շատ պարզ և
կարճ խոսքը,
● Շատ պարզ նախադասություններով նկարագրել իր իր պայուսակի պարունակությունը
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- Դասի ընթացքում հնչող հրահանգների նշանակությունը,
- Դասարանում իրեն շրջապատող իրերի և առարկաների
անվանումները: - Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է կարողանա
- ● Արձագանքել ուսուցչի շատ դանդաղ, պարզ խոսքին/հրահանգներին:
- ● Նկարագրելիր պայուսակի պարունակությունը
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
-What is it?
-This is a book, this is a copy-book, …..
-What color is it?
-The book is red, blue…..
Open the book, close the capy- book, give me the pencil, take the pen.
I have got a pen, I have got a pencil.
Do you have a pen? Do you have a pencil?
Ուսումնական տեսանյութեր
Դասի անվանումը My family — Իմ ընտանիքը
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը՝
- Ներմուծել ընտանիքը, ազգականներին ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
- Խթանել հարգանքը և հոգատար վերաբերմունքը ընտանիքի անդամների հանդեպ, կարևորել ընտանեկան ավանդույթները։
Դասի ընթացքը՝ Ուսումնական նյութը ուսումնասիրելուց հետո՝ խաղերի, երկխոսությունների , բանաստեղծության, երգերի , տիկնիկային ներկայացումների միջոցով ՝ սովորողները ընդլայնում են բառապաշարը :
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● ընտանիքիը, ազգականներին ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարիը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանիքի, ազգականների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով և նախադասություններով կազմել շատ կարճ տեքստ ընտանիքի մասին
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել ընտանիքի անդամների վերաբերյալ,
Արդյունքը ՝ հետաքրքիր տեսա և ֆոտո նյութեր՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ՝
This is my family,
Who is She/he? She is my mother, He is my father….
I have a sister, I have a brother…..
Ուսումնական տեսանյութեր
Դասի անվանումը ՝ Feelings-Զգացողություններ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը
- Ներմուծել զգացողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
- Խթանել զգայական ինտելեկտի զարգացումը։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● զգացողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ընտանիքի, զգացողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր զգացողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի զգացողությունների վերաբերյալ,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
How are you?
I am happy, sad, nervous, angry surprised, excited, hungry, thirsty, tired, sleepy.
Ուսումնական տեսանյութ՝
Դասի անվանումը I can-Ես կարողանում եմ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը
- Ներմուծել կարողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● կարողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ կարողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր կարողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի կարողությունների վերաբերյալ,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
՝ I can run, I can walk, I can sing, I can dance….
I cant fly, I cant sweem. Can you count?Can you jump?
Ուսումնական տեսանյութեր
Դասի անվանումը Food-սնունդ
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը
- Ներմուծել սնունդը ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● սնունդը ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ սննդի մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի իր սիրած սննդի տեսակները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել զրուցակցի նախասիրությունների վերաբերյալ,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
I like to eat….
I dont like to eat…..
Do you like to eat?
Ուսումնական տեսանյութեր՝
Դասի անվանումը What time is it?
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը
- Ներմուծելուղիղ ժամը ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● Ուղիղժամը ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ ուղիղ ժամի մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի ուղիղ ժամը
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել ուղիղ ժամի վերաբերյալ,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
What’s the time? It is one o’clock….
It is half past one.
Ուսումնական տեսանյութ
Դասի անվանումը My day-Իմ օրը
Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց պարտեզի 1-ին դասարանի սովորողներ
Դասի նպատակը
- Ներմուծելուղիղ օրվա գործողությունները ներկայացնող բառապաշարը և արտահայտությունները ,
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
● օրվա գործողությունները ներկայացնող թեմատիկ բառապաշարը և պարզ արտահայտությունները,
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Լսել և հասկանալ օրվա գործողությունների մասին պատմող պարզ և կարճ խոսքը,,
● Շատ պարզ արտահայտություններով ներկայացնի օրվա գործողությունները
● Տալ պարզ հարցեր և պատասխանել օրվա գործողությունների վերաբերյալ,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
-When do you get up?
-I get up at 8 o’clock.
-When do you have breakfast?
I have breakfast at 8:30
Ուսումնական տեսանյութ
Օրացույցային նախագծեր
Դասի անվանումը ՝ My school-Իմ դպրոցը
Դասի նպատակը
- ներմուծել դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու
հմտություն։ - Ձևավորել հոգատար վերաբերմունք դպրոցի հանդեպ։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը (դպրոց, դասացուցակ,
դպրոցական առօրյa), - դպրոցը, դասացուցակը, դպրոցական առօրյան
ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ դպրոցի, դպրոցական առօրյայի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր դպրոցական առօրյայի, դասացուցակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
● Դրսևորել հոգատար վերաբերմունք դպրոցի և դպրոցի գույքի նկատմամբ։
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
This is my school.This is my teacher. These are my schoolmates.
Ուսումնական տեսանյութ
Դասի անվանումը ՝ Autumn-աշուն
Դասի նպատակը
- ներմուծել աշնան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել աշնան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը
- աշնան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ աշնան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր աշնան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
_Hello!
_ Hello!Which season is now?
-It is Autumn
-What are the months of the Autumn?
-March, April , May.
-What is the weather like today?
-It is sunny, it is rainy .
-Do you like tհe Autumn
Yes ,I do, No I dont
Դասի անվանումը Hello winter-բարև Ձմեռ
Դասի նպատակը
- ներմուծել ձմռան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել ձմռան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը
- ձմռան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ դպրոցի, ձմռան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ձմռան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
_Hello!
_ Hello!Which season is now?
-It is winter
-What are the months of the winter?
-December, January , February.
-What is the weather like today?
-It is cold and snowy.
-Do you like tհe winter?
_ Yes I do / No I dont.
Դասի անվանումը ՝«Ձոն»
Դասի նպատակը
- ներմուծել մայրիկին ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել մայրիկին շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը
- մայրիկին ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ թեմատիկ պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ,պատմել և արձագանքել նթեմատիկ
հարցերի,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
Դասի անվանումը ՝ Spring -գարուն
Դասի նպատակը
- ներմուծել գարնան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել գարնան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը
- գարնան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ գարնան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր գարնան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
_Hello!
_ Hello!Which season is now?
-It is spring
-What are the months of the spring?
-March, April,May.
-What is the weather like today?
-It is sunny and rainy.
-Do you like tհe spring?
_ Yes I do / No I dont.
Ուսումնական տեսանյութ
Poem
Hello spring!
Hello spring!
You are very nice.
Into sweetest green
Changes everything at once.
Hello sun, hello rain,
Please , make a rainbow for us
Bring us flowers, call the birds
And always stay with us.
Դասի անվանումը Summer-ամառ
Դասի նպատակը
- ներմուծել ամռան եղանակը ներկայացնող բառապաշարը։
- Զարգացնել ամռան եղանակը շատ պարզ և կարճ արտահայտություններով ներկայացնելու հմտություն։
Դասի ընթացքը՝ բանաստեղծության ,երգի և խաղերի միջոցով սովորողները ձեռք են բերում թեմատիկ բառապաշար, կազմում են երկխոսություններ:
Դասի վերջնարդյունքը
Գիտելիք։ Թեմայի ավարտին աշակերտը պետք է իմանա՝
- թեմատիկ բառապաշարը
- ամռան եղանակը ներկայացնելու շատ կարճ պարզ արտահայտություններ
Լեզվական կարողություններ։ Թեմայի ավարտին
աշակերտը պետք է կարողանա
● Հասկանալ ամռան եղանակի թեմաներով հնչող պարզ և կարճ խոսքը,
● Տալ պարզ հարցեր ամռան եղանակի մասին և արձագանքել նմանատիպ
հարցերի,
Վերջնարդյունք՝ հետաքրքիր տեսանյութեր ՝ հրապարակված դասավանդողի բլոգում և կրթահամալիրի ենթակայքում:
Ուսումնական նյութ
_Hello!
_ Hello!Which season is now?
-It is summer
-What are the months of the summer?
-June, July, August.
-What is the weather like today?
-It is sunny and hot.
-Do you like tհe summer?
_ Yes I do / No I dont.
Ուսումնական տեսանյութեր