Տնային աշխատանքին կո՞ղմ, թե՞ դեմ լինել Ի՞նչ են ասում փորձագետները

Թարգմանությունը՝ անգլերենից հայերեն

Աղբյուրը

Տնային աշխատանքը դպրոցական կյանքի անբաժան մասն է կազմում։  Այն սահմանում է, թե ով ենք մենք և նախապատրաստում է մեզ մեր ապագա կյանքին։ Այնուամենայնիվ, տասնամյակներ շարունակ փաստարկներ են առաջ եկել՝ արդյո՞ք տնային աշխատանքը լավ է, թե վատ։ Սովորողն ամենային հավանականությամբ կասի, որ տնային աշխատանքը սարսափելի է և չպետք է տրվի իրեն։ Այսպես կասեն երեխաներից շատերը, որոնք հավանաբար այնքան էլ սխալ չեն լինի։ Դա խորտակում է այն ժամանակը, որը կարելի էր անցկացնել ընկերների հետ շփվելով և հաճելի ժամանակ անցկացնելով, քանի որ այդ առավելությունը հասուն տարիքում ունենալու հնարավորություն չենք ունենա։

Մյուս կողմից, մարդիկ, ովքեր աշխատում են, կասեն, որ տնային աշխատանքն օգնել է իրենց՝ հասնել երազած կարիեռային։ Ուստի այն կարևոր է կրթության մեջ և բարելավում է սովորողի գիտելիքները։

Այս թեման դիտարկելու համար կան բազմաթիվ չափորոշիչներ և կարևոր է քննարկել, թե ինչ են կարծում փորձագետները։ Հետագա վերլուծության համար ստորև ներկայացվում է կողմերի և դեմերի ցուցակը։

 

Տնային աշխատանքը․․․

  1. Զարգացնում է սովորողների ռեժիմը։
  2. Օգնում է սովորողներին պատասխանատվություն ունենալ։
  3. Նպաստում է աշխատանքի հանդեպ ունենալ լավ վերաբերմունք։
  4. Սովորողներին տալիս է իրենց հմտությունները գործնականում կիրառելու հնարավորություն։
  5. Ստիպում է սովորողներին ավելի քիչ ժամանակ ծախսել հեռուստատեսության ու տեսախաղերի վրա։
  6. Սովորողներն ավել շատ սովորում են օրվա մեջ իրենց անցած առարկաներից։
  7. Բարելավում է թեսթի արդյունքները։
  8. Կարող է չափազանց սթրեսային լինել։
  9. Կարող է ազդել սովորողի ընտանեկան և սոցիալական կյանքի վրա։
  10. Դրա պատճառող նրանք կարող են նստել մինչև ուշ գիշեր։
  11. Երբեմն այն նպաստավոր չէ, պարզապես զբաղեցնում է սովորողին։
  12. Սովորողը սպորտով զբաղվելու ժամանակ չի ունենում։
  13. Երբեմն աշխատանքը ոչ թե սովորողն է ավարտում, այլ մեկ ուրիշը։
  14. Այն կարող է հյուծել սովորողին այնքան, որ նա սովորական դասաժամերին ունենա կենտրոնացման խնդիր։

 

Ահա և մի քանի առանցքային կողմեր և դեմեր՝ կապված տնային առաջադրանքների հետ։ Սրանք փորձագետների կարծիքներն են, որոնք հավասարազոր են։ Սա նշանակում է, որ լուծումը  «միանշանակ բոլորի համար նույնն է»։ Այսինքն՝ ոմանք գտնում են, որ տնային աշխատանքը չափազանց օգտակար է, մինչդեռ մյուսների համար ուժերի վատնում է։

Կարևոր բանալին հետևյալն է՝ երկու կետերի միջև գտնել հավասարակշռություն։

Այսպես՝ սովորողներին անպայման պետք է տրվի որոշակի տնային առաջադրանք, բայց ոչ այնքան, որ նրանք բացարձակապես կտրվեն իրենց սոցիալական ապրելակերպից։ Չենք կարող հերքել, որ տնային առաջադրանքը կարող է զարգացնել սովորողի ակադեմիական հմտությունները, այնուամենայնիվ, ուսումից բացի կյանքում ուրիշ կարևոր բաներ էլ կան։

Եթե որևէ մեկը ի վիճակի է գտնել կատարյալ հավասարակշռության բանալին, ապա նա հաջողակ մարդ դառնալու ճանապարհին է։

Leave a comment