Ուսուցանվող նյութ, Ուսուցանման համար առաջարկվող նյութեր, քերականություն, նախագծային աշխատանք
1-ին դասարան
Գրենական պիտույքներ-classroom objects
classroom objects flashcards to colour and write
Արտաքին տեսքի պարզ նկարագրություն
The parts of the body, clothes, Have got
Color song
Ընտանի և վայրի կենդանիներ-Domestic and wild animals
Domestic animals
Wild animals
Զգացմունքի/վիճակի պարզ նկարագրություն Emotions/feelings·
Հոդ (a, an, the)·
Գոյական /թիվ—s, որոշ բացառություններ-man- men,woman-women, child- children, mouse-mice, sheep- sheep/·
Ածական /գույն, չափ, ձև/·
Դերանուն /անձնական-,ստացական, հարցական/what,who/·
Նախդիր /in, on, under, at, to-ուղղություն/·
Բայ-ժամանակաձև- երկա անորոշ, ներկա շարունակական։
Պարզ նախադասություններ, առօրյա պարզ գործողությունների նկարագրեր
/քերականական այս պարզաբանումները ահրաժեշտ են դասավանդողին, սովորողը այս ամենը կիրառում է դեռ առանց գիտակցելու, մեխանիկորեն/
Փետրվարի 4 – ստուգատեսային տոն – ղափամա
Մարտի 7-ապրիլի 7 – «Ձոն». տեխնոլոգիական ստուգատես
Ապրիլի 18-22 – ռազմամարզական խաղերի հանրակարթական բաց ստուգատես
2-րդ դասարան
Առաջին դասարանի համար նախատեսված դասերը, ավելացրած տեսողական տառաճանաչության վերաբերյալ նյութեր:
JOLLY SONGS A-Z(from the big book JOLLY SONGS)
Play a word game to practice actions vocabulary.
Match the word to the picture.
Match the word to the picture.
Քերականություն-Grammar
Հոդ /a, an, the/·
Գոյական /թիվ—s, -ss որոշ բացառություններ-knife-knives, wolf-wolves, shelf-shelves/· Հաշվելի-անհաշվելի գոյականներ-milk,water, snow, bread, etc.·
Ստացական հոլով-‗s·
Ածական /գույն, չափ, ձև, որակ/·
Դերանուն /անձնական, ստացական, հարցական /what, who/·
Նախդիր /in, on, under, at, by, to, near, over, between/·
Prepositions of place
Բայ-ժամանակաձև- ներկա անորոշ, ներկա շարունակական պարզ նախադասություններ, առօրյա պարզ գործողությունների նկարագրեր
Կրկնողություն
Իմ շրջապատը, շրջապատող առարկաներ Classroom, my room, school yard, my playground,
Իմ ընտանիքը· Grannies, uncle, aunt
Toys Խաղալիքները Chess, computer games,· outdoor games,
Արտաքին տեսքի պարզ նկարագրություն- Tall, short, big, little,· small, description of the face, dress,
Զգացմունքի/վիճակիպարզ նկարագրություն·
Emotions/feelings·Emotions/feelings· I am thirsty, I am ill, I am· busy, I am surprised, I am angry, I am glad
3-4-րդ դասարաններ
III-IV դասարանI և II դասարաններում ուսուցանվող բոլոր թեմաները կրկնվում են 3-4-րդ դասարաններում` բառապաշարի ավելացմամբ, ինչպես նաև ավելանում են ստորև բերված թեմաները: Դասավանդումը անցկացվում է նաև արդեն դասագրքերով:
Կրկնություն՝ Բնակավայրը , բնակարան
սենյակ, մասնագիտություններ, Ժամացույց, ժամանակ, ընտանիք, ազգականներ, զգացմունքներ:
Տարվա եղանակներ Song
Ամիսներ
Շաբաթվա օրեր·
Նախասիրությունները /ազատ ժամանակ/·
Ուսումնական· առարկաներ·
Սնունդ /նախաճաշ, ճաշ, ընթրիք/·
Օրվա նկարագիր
գումարում, հանում·
Բնության, շրջապատի պարզ նկարագրեր
Քերականություն
Հոդ /a, an, the/·
Գոյական /եզակի-հոգնակի· թիվ,
հոգնակի թվի բացառությունները, / գոյականի ստացական հոլովը -‘s, հաշվելի, անհաշվելի գոյականներ
Ածական / Ածական /գույն, չափ, ձև,·
/անձնական, ցուցական-this-these, that-those, հարցական,ստացական/Նախդիր-/in, on, under, at, to, near, above, behind, next to, in front of,
4-րդ դասարան
Ավելանում է՝ Բայ /կանոնավոր-անկանոն բայեր/, Անցյալ անորոշ, Ապառնի- պարզ նկարագրություններ,· Մոդալ բայեր /can, may, must/ Դերանուն /Մակբայ /-ly /Թվական /քանակական և դասական/·
5-րդ դասարան
- Իմ ընկերները, իմ բարեկամները Test-Are you a good friend?
- Իմ պարտականությունները
- Նախասիրություններ, իմ սիրած զբաղմունքը
- Տարվա եղանակներ և դպրոցական արձակուրդ
- Ճանապարհորդություն (ուսումնական ճամփորդություններ, ճամբարներ)
Քերականություն (Անգլերեն)
Ձևաբանություն
Գոյական (The Noun)
ա) կրկնություն. Գոյականի հոգնակի թվի կազմումը –s և -es վերջավորությունների միջոցով
բ) Կրկնություն. man, woman, child, tooth և foot գոյականների հոգնակի թվի կազմումը
գ) Կրկնություն. հոդերի գործածումը մի քանի կայուն կապակցությունների հետ. a lot of, a great many, go for a walk, in the evening, in the afternoon, in the morning, at night, go to bed, go to school
Ածական (The Adjective)
ա) Կրկնություն. ածականների համեմատության աստիճանների կազմոումը -er, -est, more, most վերջավորությունների և բառերի օգնությամբ
բ) Կրկնություն. many, much, good, bad և little ածականների համեմատության աստիճանների կազմումը
գ) as … as, not so .. as համեմատական կառուցվածքները
Մակբայ (The Adverb)
Far և a long way, too և also, quickly և slowly
Դերանուն (The Pronoun)
Կրկնություն. անձնական, ստացական, ցուցական, հարցական և some և any անորոշ դերանունները
Նախդիր (The Preposition)
About, after, with, till, behind
Բայ (The Verb)
ա)կրկնություն. ներկա շարունակական ժամանակը (The Present Continuous Tense), երբ այն ցույց է տալիս մի գործողություն, որն ընթացքի մեջ է խոսելու պահին.
բ)ներկա շարունակական ժամանակը, երբ այն ցույց է տալիս պլանավորված գործողություն ապագայում կրկնություն.
գ) ներկա անորոշ (The Present Indefinite Tense) ժամանակը՝ սովորություն դարձած, պարբերաբար կրկնվող գործողություն ցույց տալու նշանակությամբ
դ) ներկա անորոշ ժամանակը անձին բնորոշող գործողություն ցույց տալու նշանակությամբ.
ե)կրկնություն. կանոնավոր և մի շարք անկանոն բայերի անորոշ անցյալ (The Past Indefinite Tense) ժամանակը.
զ) անորոշ ապառնի ժամանակ (The Future Indefinite Tense), որն արտահայտում է մտադրություն, որոշումը կայացնելու ժամանակը.
է) անորոշ ապառնի ժամանակ, որն արտահայտում է կանխատեսում, խոստում
ը)կրկնություն. Can, may, must մոդալ բայերը ներկա ժամանակում իրենց հիմնական նշանակությամբ։
թ) Can մոդալ բայի անցյալի ձևը.0
ժ) Can մոդալ բայը թույլտվության իմաստով.
Շարահյուսություն
ա)հարցական նախադասություններ. հարցերի տիպերը
բ)“It” դերանունով սկսվող անդեմ նախադասություններ
գ)ստորոգյալի համաձայնեցումը ենթակայի հետ դեմքով և թվով
Գրականություն
1-ին դասարանում դասավանդումը իրականացվում է առանց դասագրքերի, օգտագործվում են ուսումնական կայքեր, հատուկ համակարգչային խաղեր:
/Օգտագործվող կայքեր- www.genkienglish.net www.tolearnenglish.comwww.angles365.com , Կրթահամալիրում ստեղծված ―English 1-2 CD, որը ներառում է 8 թեմատիկ դաս` համապատասխան ծրագրի պահանջներին: Յուրաքանչյուր դաս ներառում է անհրաժեշտ բառապաշար, երգացանկ, ոտանավորներ և խաղեր/:
2-րդ դասարան-Ապրեսյան 3
3-րդ դասարան- Վերեշագինա 2
4-րդ դասարան-Ապրեսյան-4, Round Up-2
5-րդ դասարան- Գասպարյան-5